Časté otázky

Abychom zjednodušili nákup na naší webstránce, zodpovědeli jsme Vaše nejčastější dotazy. Věříme, že Vám naše odpovědi pomohou a budete moci snadno objednat vybrané zboží.

Jaká je lhůta doručení?

Přepravní společnost doručí objednané zboží do 3-4 pracovních dnů od převzetí zásilky ze skladu.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Doručení objednávek v hodnotě nad 2.579 Kč je bezplatné. Za doručení objednávek v hodnotě nižší než 2.579 Kč se platí 135 Kč.

Mohu požádat o vystavení účtu bez DPH?

Můžete, podrobnější informace naleznete zde.

Jak mohu zaplatit za mou objednávku?

Za objednané zboží je možné zaplatit převodem (internet banking, vklad na účet v bance nebo složenka na poště) a debetní kartou prostřednictvím služby Adyen, Paypalem.

Podrobnosti o způsobech platby najdete zde.

Mohu dostávat e-mailem oznámení o akcích?

Můžeme Vám zasílat oznámení e-mailem, stačí, když zadáte svou e-mailovou adresu do políčka Buďte informováni a získejte výhody a přihlásíte se.

Kam může poslat pochvaly a připomínky?

Všechny Vaše dotazy, pochvaly a připomínky nám posílejte na sales@autokreso.cz.

Kdy mohu kontaktovat uživatelskou podporu?

Pracovní doba uživatelské telefonické podpory je od pondělí do pátku 8:00 – 16:00 hod.

V jaké lhůtě mohu vrátit objednanou součástku?

Vrácení zboží je možné do 14 dnů od přijetí zboží. Podrobnosti o vrácení zboží naleznete zde.

Jak mohu odstoupit od objednávky?

Na odstoupení od objednávky je třeba poslat e-mail na sales@autokreso.cz s uvedením čísla objednávky.